things change…

S-ar putea sa fie ultima luna plina vazuta de la inaltime. O sa-mi fie dor de zilele cand stateam cu un pahar in mana, sau cu un fursec si priveam luminile noptii. Doar eu si orasul amortit. Undeva departe Palatul Parlamentului tronand maiestuos, MT-ul si el destul de impozant, o reclama cred ca undeva pe la Unirii licarind enervant, Intercontinentalul – el insusi o pasare de noapte, Regia traind viata nocturna la maxim – chiar si in sesiune…si mii de alte lumini si luminite. Licariri din viata cuiva.

Urasc schimbarea. Si mi-e frica sa nu ma schimb si eu si sa dezamagesc asa cum, la randul meu, am fost dezamagita. Nu vreau sa pierd un prieten…si sper ca intr-o zi sa ma poata ierta. Pentru ca nu sunt decat un om. Pentru ca am iertat si eu. Pentru ca e o lume nebuna out there and we gotta stick together. Dar ma mint pe mine insami spunandu-mi ca luna mai e plina, e de fapt in descrestere, iar intunericul din jurul ei o acopera din ce in ce mai mult. Pentru ca, undeva, la sute de km departare, cineva a aruncat intr-un colt uitat de lume si uitat de sentimente…un dar…

2 thoughts on “things change…

  1. Me says:

    …”Darul Lunii”… doar ca nu e aruncat in nici un colt-e pretutindeni in sufletul lui

Leave a Reply

