Ganduri…

“Este nevoie sa uitam ceea ce credem ca suntem, pentru a putea fi cu adevarat ceea ce suntem.”

“Mi-e frica de moarte, dar nu vreau sa-mi pierd viata. Mi-e frica de dragoste, pentru ca ea cuprinde lucruri ce se afla dincolo de intelegerea noastra; lumina ei este imensa, dar umbra ma inspaimanta.”

“De ce trebuie sa-ti asculti inima? Pentru ca niciodata n-o sa reusesti sa o faci sa taca. Si chiar daca te prefaci ca nu asculti ce spune, ea se va afla mereu in pieptul tau, repetand mereu tot ce crede despre viata si lume.”

“Daca drumul acesta nu m-a invatat nimic nou pana acum, cel putin am inteles ceva important: e nevoie sa risti.”

“Adevarata dragoste permite fiecaruia sa-si urmeze drumul, stiind ca acesta nu ar indeparta niciodata cele doua parti.”

Coelho…nu pot zice ca e printre autorii mei preferati, dar apreciez persoanele care au darul penelului…si cand pot sa puna sentimentele in cuvinte mai bine decat mine. (citatele sunt din carti diferite)

Leave a Reply

